Mobilní zařízení se stávají neodmyslitelnou součástí našeho života
a mění způsoby, jakými vyhledáváme informace, jak se spojujeme
s ostatními, jak se bavíme a v neposlední řadě i to, jak nakupujeme.
Uživatelé používají smartphony a tablety nejen pro prohlížení webu
a „sběr“ informací (nejen) na cestách, konzumaci videí, poslech
hudby, ale i nákupy nebo přednákupní rozhodování. Samozřejmou
součástí je kontakt se známými a přáteli přes sociální sítě a také
tvorba obsahu sociálních sítí (zejména fotografie).
Ve většině případů, kdy mobilní telefon využívají, lze uživatele oslovit
reklamním sdělením – když hrají hry, když surfují nebo když hledají
v mapách. Pomocí reklamních systémů, které nabízejí platbu
za klik (u nás je nepoužitelnější Google AdWords) můžeme snadno
dosáhnout dobrých výsledků s rozumnými náklady. O tom „jak“ je
právě publikace, která se k vám dostala na monitor.