Doby, kdy vám inzerát v telefonním seznamu, tištěná reklama nebo letáky do schránek dokázaly přivést dostatek zákazníků, už jsou bohužel dávno pryč. Zákazníci jsou reklamou doslova přecpaní. Chcete-li je zaujmout, musíte to vzít za jiný konec. Tomu se souhrnně říká obsahový, neboli inbound marketing.
E-kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 účinných nástrojů, které jsou pro malé firmy a nezávislé profesionály o mnoho účinnější než placená inzerce. Navíc vás krok za krokem provede jejich používáním.
V knize se dozvíte, k čemu je dobrý příběh, kdy jsou vám webové stránky na nic, i na co si dát pozor při pořádání webinářů. Zjistíte, jak určit optimální cenu vašich produktů a služeb, jak začít s psaním blogu, nebo jak natočit nízkonákladové video. Seznámíte se s výhodami networkingu a místo spamování začnete dělat e-mailový marketing. Ujasníte si, která sociální média vám skutečně pomáhají v podnikání, a přestanete zbytečně ztrácet čas na těch ostatních.