Tentokrát pro vás máme ještě obsáhlejší statistiky, jak o způsobu využívání sociálních sítí, tak o těch nejzajímavějších účtech – na Facebooku, Twitteru a také v diskusních fórech. Metodiku našeho výzkumu si samozřejmě můžete prohlédnout – pracujeme rádi s velkými soubory dat. V případě Facebooku se soustřeďujeme jak na uživatele, tak na rozbor fungování nejúspěšnějších
stránek na českém Facebooku (vycházíme z žebříčku SocialBakers). Na Twitteru navazujeme na veřejně dostupná data, která najdete pomocí našeho vyhledavače v českém a slovenském Twitteru: Klábosení.cz. A zároveň si myslíme, že stejně, ne-li více zajímavá jsou diskusní fóra, na kterých se toho napíše mnohdy o značkách ještě více – a je to lépe dohledatelné, je možné s tím pracovat a je to obvykle relevantní obsah. Diskusním fórům je tedy věnována třetí část naší studie a po ní následuje představení našeho nástroje Ataxo Social Insider, který vyvíjíme déle než rok a půl a pro monitoring sociálních médií jej používají firmy jako O2, mBank, Česká pojišťovna nebo Fortuna. Doufáme, že tato studie bude pro vás pomocí i inspirací. Jedná se o první ze série
white-papers, které plánujeme postupně zveřejňovat. V případě dotazů či zájmu o spolupráci nás neváhejte kontaktovat.